Szanowni Państwo,

Od 01.12.2022r. wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”. Rejestracja jest już uruchomiona.

 

 

 

 

Dlatego już w listopadzie 2022 r. prosimy o rejestrację oraz opłacanie obiadów za miesiąc grudzień 2022 poprzez tą aplikację.

 

Rejestracja jest możliwa na naszej stronie internetowej:

https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration

Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej):

jak się zarejestrować:

https://youtu.be/mVUF8pUVsQM

jak płacić i zamawiać posiłki:

https://bit.ly/2J7o0xz

Nasz system działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie (wybrać zestawy na poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie wiemy jakie zestawy zostały wybrane i na które dni.

W aplikacji będzie obowiązywał MIESIĘCZNY SYSTEM zamawiania posiłków – poniżej szczegóły:

zamówienia na GRUDZIEŃ 2022 oraz kolejne miesiąca należy składać maksymalnie do 26 DNIA MIESIĄCA na miesiąc kolejny (po tym terminie nastąpi blokada zamówień), np.: zamówienia na grudzień 2022 składamy do 26.11., zamówienia na styczeń 2023 maksymalnie do 26.12.2022r.

Po tym terminie będą Państwo mieli tylko możliwość anulowania zamówionych posiłków do godz. 7:30 w dniu wydania posiłku.

Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.

Jak to zrobić:

  • w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
  • następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką
  • kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
  • pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu

W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez naszą stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę „Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.

Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków, również poprzez zakładkę „Pomoc”.