Szanowni Państwo,
Od 01.12.2022r. wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”. Rejestracja jest już uruchomiona.
Dlatego już w listopadzie 2022 r. prosimy o rejestrację oraz opłacanie obiadów za miesiąc grudzień 2022 poprzez tą aplikację.
Rejestracja jest możliwa na naszej stronie internetowej:
https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration
Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej):
jak się zarejestrować:
jak płacić i zamawiać posiłki:
Nasz system działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie (wybrać zestawy na poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie wiemy jakie zestawy zostały wybrane i na które dni.
W aplikacji będzie obowiązywał MIESIĘCZNY SYSTEM zamawiania posiłków – poniżej szczegóły:
zamówienia na GRUDZIEŃ 2022 oraz kolejne miesiąca należy składać maksymalnie do 26 DNIA MIESIĄCA na miesiąc kolejny (po tym terminie nastąpi blokada zamówień), np.: zamówienia na grudzień 2022 składamy do 26.11., zamówienia na styczeń 2023 maksymalnie do 26.12.2022r.
Po tym terminie będą Państwo mieli tylko możliwość anulowania zamówionych posiłków do godz. 7:30 w dniu wydania posiłku.
Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.
Jak to zrobić:
- w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
- następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką
- kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
- pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu
W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez naszą stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę „Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.
Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków, również poprzez zakładkę „Pomoc”.